Heeft Stichting Signaal promotiemateriaal?

Voor de promotie, ter informatie en ter ondersteuning van evenementen, stelt Stichting Signaal promotiemateriaal beschikbaar in de vorm van A5 flyers. Ook kunt u het Stichting Signaal logo in digitaal formaat aanvragen en gebruiken ter ondersteuning van acties en andere promoties. U kunt de flyer en het logo aanvragen via de contactpagina.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Om een adreswijziging door te geven verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of een bericht te sturen via het contactformulier. U kunt de wijzigen ook per post sturen naar Stichting Signaal, Veilingkade 7D, 4815 HC Breda. Wij zullen uw gegevens na ontvangst in ons bestand doorvoeren.

Er kwam een collectant voor Stichting Signaal aan de deur. Kan dit kloppen?

Stichting Signaal werft fondsen en donaties door eigen georganiseerde activiteiten. Collecteren aan de deur behoort niet tot de fondswervende acties van Stichting Signaal. Wel is het mogelijk dat het een initiatief is van een vereniging of scholengemeenschap. Het gaat dan niet om een door Stichting Signaal georganiseerde collecte. Wanneer u twijfelt aan de betrouwbaarheid kunt u bij uw gemeente navragen of voor de collecte een vergunning is afgegeven

Kan er speelgoed geschonken worden?

Stichting Signaal richt zich op het werven van donaties en fondsen ter bevordering van onderzoek en de ondersteuning van activiteiten voor kinderen met kanker en spierziekten. Stichting Signaal heeft geen direct contact met kinderen die verblijven in ziekenhuizen. Gezien de voorgeschreven regels t.b.v. cadeaus voor de kinderen (lees: infectiegevaar) maken wij geen gebruik van dit aanbod.