Villa Joep

Op 15 maart hebben wij prachtige cheque in ontvangst mogen nemen van stichting Signaal van 3.000 euro. Stichting Signaal is een onafhankelijke stichting die zich inzet voor kinderen met een spierziekte of kanker. Met als doel: meer genezing, een betere behandeling en ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek.

Villa Joep

Villa Joep is hét fonds tegen neuroblastoom kinderkanker. Joep is de naamgever van Villa Joep. Op 25 november 2002 werd bij hem een neuroblastoom tumor in zijn buik ontdekt. In het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam werd direct gestart met een reeks van zeer zware chemokuren. Na 6 intensieve maanden van behandelingen was Joep weer een beetje de oude en hebben we 3 heerlijke zomermaanden gehad. Tot ons grote verdriet werden er op 26 september 2003 weer uitzaaiingen ontdekt en is onze Joep op 21 oktober 2003 toch overleden. Joep werd 4,5 jaar oud. Joep heeft gevochten voor zijn leven en alle zware medische behandelingen moedig doorstaan. Helaas mocht het niet baten. Daarom hebben wij Joep beloofd het gevecht tegen deze ziekte voort te zetten. Wij hebben hiervoor Villa Joep opgericht. Deze stichting zal geld inzamelen voor onderzoek specifiek gericht tegen neuroblastoom kinderkanker. Voor meer informatie over Villa Joep zie www.villajoep.nl.