Stichting Signaal in Sophia kinderziekenhuis

Stichting Signaal was op 5 november uitgenodigd door Annelies Blom van het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam om mee te helpen een hele middag te organiseren. Dit was voor de kinderen een hele speciale middag want de selectie van voetbalclub Feyenoord was hierbij ook aanwezig. Om deze dag nog leuker te maken heeft Stichting Signaal in de lobby van het ziekenhuis een penaltyshot spel en een suikerspin/popcorn kraampje geplaatst. Alle kinderen, ouders, en verzorgers die aanwezig waren waren in het ziekenhuis, en natuurlijk ook die op bezoek waren mochten hierbij een paar penalty's nemen en kregen natuurlijk een leuke prijs overhandigd. Voor de meisjes was er keuze uit een leuke knuffel of pop, voor de jongens waren er leuke auto's of een plastic hamer.

Stichting Signaal heeft ook gedacht aan de kinderen op de afdeling die niet gelegen waren om naar beneden te komen en deze kinderen kregen later op de middag ook een cadeautje overhandigd. Ook de suikerspinnen en popcorn gingen snel over de toonbank en heel het ziekenhuis was aan het smullen terwijl de spelers van Feyenoord samen met de kinderen vrolijk door gingen met penalty's nemen. Stichting Signaal wilt het Sophia kinderziekenhuis hartelijk bedanken dat wij samen een onvergetelijke middag hebben kunnen realiseren voor deze kinderen.

Bekijk hier ook de reportage van deze bijzondere middag: Feyenoord selectie bezoekt het Sophia kinderziekenhuis